فصلِ سیب

فصلِ سیب

من را نگاهی از تو تمام است اگر کنی...
فصلِ سیب

فصلِ سیب

من را نگاهی از تو تمام است اگر کنی...

آریو

من نرسیدن ، نشدن ، شکست خوردن تو اوج خوشحالی ، نادیده گرفته شدن در اوج توانایی ، تحقیر شدن در لحظه هایی که اصلا حسابش رو نکرده بودم ، دیدم...با چشمای خودم 

اونجا فهمیدم هیچ کس غیر از تو نمیتونه آدم رو بزرگ کنه 

و بعد از اون فقط از تو خواستم بزرگم کنی 

تُعِزُ من تَشاء

امروز حس کردم من به هیچی جز دست یاریگرِ تو نیاز ندارم 

اونجا که زمین خوردم و تو اوج ناتوانی ام فقط تو میتونی بلندم کنی و خاک های روی زانوم رو پاک کنی ، اشک هامو پاک کنی و آرومم کنی 

پس فقط خودت دستم رو بگیر 

من لی غیرک...

نظرات 4 + ارسال نظر
الیشاع یکشنبه 21 آبان 1402 ساعت 09:00 http://daily-elisha.blogfa.com/

سلام، خوشحالم از اینکه می‌بینم دوباره می‌نویسین
چند بار سر زدم به وبتون، حذف شده بود و اطلاعی از بازگشتش نداشتم.

مواردی رو که توصیف کردین، همه‌مون کمابیش تجربه‌اش کردیم. تلخ هست اما خاصیت دنیا .. چه میشه گفت.
امیدوارم شاد و سلامت باشین همیشه

سلام جناب الیشاع ، منم خوشحال شدم که کامنتتون رو دیدم .
بله یه مدتی بسیار شلوغ بودم

بله متاسفانه قاعده ی دنیاست
سلامت باشید همچنین

هدیه سه‌شنبه 16 آبان 1402 ساعت 17:00

چقدر حال این روزای منه که شب و روز به خدا التماس میکنم تمومش کنه ...
هیچ دستی جز دستای اون بالایی نمیتونه از خاکستر بلندت کنه ...هیچ دستی
خوب باش عزیز دل خوب...

ان شاءالله همه چیز بخیر میگذره هدیه جانم
نگران نباش و نباشیم

قره بالا دوشنبه 15 آبان 1402 ساعت 20:31 http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

گیل‌پیشی یکشنبه 14 آبان 1402 ساعت 22:30 http://Www.temmuz.blogsky.com

آمین

قربانت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد